Knjižnica Miklova hiša Ribnica

Škrabčev trg 21, Ribnica
T: +386 (0)1 83 50 382
M: +386 (0)41 390 057
E: illsikrib@rib.sik.si

Pogosta vprašanja


Kako se včlanim v knjižnico?

V knjižnico se lahko včlanite ob izposojevalnem pultu, kjer izpolnite obrazec, na katerega vpišete svoje osebne podatke. Izkaznico vam izdelamo takoj, razen v izposojevališčih, kjer jo prejmete ob naslednjem obisku. Gradivo si v vsakem primeru lahko izposodite takoj. Obrazec si lahko tudi natisnete na naši spletni strani.

 

Koliko časa je veljavna vplačana članarina?

Vplačana članarina je veljavna za obdobje enega leta od datuma vpisa dalje. Če ste v knjižnici nedejavni več kot eno leto, vas po Zakonu o varovanju osebnih podatkov izbrišemo iz evidence; tako se je potrebno v knjižnico ponovno vpisati.

 

Katere so ugodnosti članstva v knjižnici?

Članstvo v knjižnici vam omogoča izposojo vsega gradiva, ki ga hrani knjižnica, na dom, razen tistega, ki ga obravnavamo s posebnimi statusi (čitalniško gradivo, gradivo iz priročnih zbirk ali zelo redko in staro gradivo). Ugodnost članstva je tudi uporaba spletnih baz podatkov, ki jih ponujamo, od doma.

 

Ali lahko uporabljam storitve knjižnice tudi, če nisem njen član?

Uporabniki, ki niso člani knjižnice, lahko koristijo vse knjižnične storitve, razen izposoje gradiva na dom in uporabe spletnih baz od doma. Tako lahko uporabljajo računalnik, internet, časopisno čitalnico, pregledujejo gradivo, obiskujejo prireditve, predstave in druge dejavnosti.


Koliko knjig si lahko izposodim naenkrat?

V Knjižnici Miklova hiša ni omejitve glede količine izposojenega gradiva.

 

Si lahko izposodim gradivo, če nisem član knjižnice?

Če niste član knjižnice, si našega gradiva ne morete izposoditi na dom, lahko pa ga uporabljate v prostorih knjižnice.

 

Si lahko izposodim gradivo brez članske izkaznice?

Gradiva si praviloma ne morete izposoditi brez članske izkaznice. Članska izkaznica je neprenosljiva, tako kot vsi osebni dokumenti, z razlogom, da zaščitimo imetnika, na katerega je izdana.

 

Ali lahko gradivo, ki sem si ga izposodil na dislociranih enotah (Sodražica, Loški Potok) vrnem v Ribnici?

Gradivo, ki ste si ga izposodili na drugih enotah, lahko le izjemoma vrnete v matični enoti Knjižnice Miklova hiša v Ribnici, ob vračanju pa morate knjižničarja opozoriti, da je bilo izposojeno drugje. Vse naše člane pa kljub temu naprošamo, da gradivo vračajo na tistih enotah, kjer so si ga izposodili. Praksa je namreč pokazala, da zaradi takšnega vračanja prihaja do zmešnjav, gradivo včasih ne uspe priti pravočasno na enote, knjižničarji pa so obremenjeni že s prenašanjem novega gradiva na druge enote.  

 

Kako si lahko sam rezerviram knjigo ali podaljšam rok vrnitve izposojenega gradiva od doma?

Za rezervacijo ali podaljševanje roka vrnitve izposojenega gradiva od doma preko interneta potrebujete številko članske izkaznice in geslo, ki ga prejmete v knjižnici. S temi podatki lahko gradivo podaljšujete, naročate ali rezervirate preko spletne strani COBISS, pod zavihkom Moja knjižnica, vendar le pod pogojem, da imate poravnane vse obveznosti do knjižnice.

 

Ali se zamudnina obračunava za vse dni v tednu?

Zamuda za nepravočasno vrnjeno gradivo se zaračunava le za tiste dni, v katerih je knjižnica odprta, torej ne za nedelje in praznike.

 

Ali si moram knjige v knjižnici poiskati sam?

Knjižničarji vam bomo z veseljem pomagali poiskati gradivo, ki ga potrebujete, vendar morajo biti vaše zahteve jasne. Za obsežnejše iskanje gradiva s seznama si zaradi delovne in kadrovske logistike pridržujemo pravico do odloga iskanja. Knjižničarji si želimo tudi, da bi se naši člani potrudili knjižnico uporabljati samostojno, saj so lahko zaradi konkretnejšega poznavanja svojih informacijskih potreb pri iskanju gradiva uspešnejši. Mi pa smo tu predvsem zato, da vam pomagamo s svojim strokovnim znanjem.

 

Ali dostavljate gradivo na dom?

Gradiva praviloma ne dostavljamo na dom.

 

Ali lahko knjižnici predlagam nakup gradiva?

V knjižnici se trudimo kar najbolje slediti novo izdanemu gradivu, a to še ne pomeni, da uspemo zajeti vse, kar bi naše uporabnike in člane zanimalo. Zato so dobrodošli vsi vaši predlogi glede nakupa novega gradiva, ki jih lahko utemeljite.

 

Doma imam veliko knjig, ki jih ne potrebujem več. Jih lahko odstopim knjižnici?

V knjižnici sprejmemo vse knjižne in neknjižne darove, ki nam jih dostavijo posamezniki ali institucije. Vso to gradivo pregledamo in nato obdržimo tisto, ki ga potrebujemo za potrebe svoje zbirke, ostalo ponudimo bralcem.

 

Izgubil/poškodoval sem izposojeno gradivo. Kaj naj storim?

Pravočasno se oglasite v knjižnici, da ne bo prišlo do nepotrebne zamudnine in skupaj bomo poiskali rešitev. Gradivo boste nadomestili z novim ali pa plačali odškodnino, višino katere bomo zaračunali glede na kupnino in aktualnost gradiva.

 

Se lahko udeležim prireditev v knjižnici, tudi če nisem njen član?

Vseh prireditev, predstav, delavnic in ostalih dejavnosti se lahko brezplačno udeležujejo tudi vsi tisti, ki niso člani naše knjižnice.

 

Kako se izognemo zamudnini?

Knjižnice omogočajo s svojimi storitvami polno zaščito bralca pred zamudninami. Bralci, ki redno uporabljate elektronsko pošto, pri izposojevalnem pultu pri knjižničarju preverite, ali imate vključeno storitev obveščanja o izteku izposojevalnega roka. S to storitvijo boste na elektronski naslov obveščeni, za katero gradivo vam bo čez tri dni potekel rok izposoje. Če gradivo še vedno potrebujete, ga lahko sami podaljšate preko storitve Moja knjižnica, ki je dostopna preko COBISS-a. Da boste to lahko storili, morate imeti pri sebi številko članske izkaznice in geslo za dostop, za katerega prav tako zaprosite v knjižnici pri izposojevalnem pultu. Knjižničarko ob obisku zaprosite, da vam razloži postopek podaljšanja gradiva preko interneta.

Člani knjižnice, ki elektronske pošte ne uporabljate redno ali pa je sploh ne, lahko gradivo podaljšate po telefonu na številki 01 8350 382 ali 041 390 057.

 

Kje pridobim gesla za dostop do baz podatkov in Moje knjižnice?

Vsa gesla za knjižnične storitve dobite ob obisku v knjižnici pri izposojevalnem pultu. Če ste geslo za storitev Moja knjižnica pozabili, lahko v knjižnico pokličete tudi po telefonu in vam ga bomo dodelili ponovno.

 

Iskanje po strani

RSS novice

Delovni čas in kontakt

Knjižnica Miklova hiša
telefon
01 83 50 382
041 390 057
Knjižnica Loški Potok
telefon
01 83 50 128
Knjižnica Sodražica
telefon
01 83 71 026

odpiralnicas

Koledar dogodkov

<< December 2017 >> 
 Po  To  Sr  Če  Pe  So  Ne 
      1  2  3
  4  5  6  8  910
111213151617
1820222324
2526272829

Kakšnih dogodkov in prireditev bi si želeli ve? v knjižnici?
 
Kateremu pravlji?nemu junaku se podaljša nos, kadar se zlaže?